Veelgestelde Vragen

Deze vragen krijgen wij vaak :)

Als je een specifieke vraag hebt over Nativ producten of jouw bestelling, dan ben je op het juiste adres!

Blader door de categorieën of neem contact met ons op!

  • Luxe Auto Hondenzitje

  • Verzenden

  • Retourneren

  • Betalen

Luxe Auto Hondenzitje

Is het zitje geschikt voor mijn hond?

Ons hondenzitje is verkrijgbaar in twee maten: een voor kleine honden en een voor iets grotere honden. Bekijk ons overzicht om het perfecte formaat voor jouw hond te vinden.

 

Hieronder hebben wij een simpel overzicht gemaakt om de juiste maat voor jouw hondje te kiezen.

 

Stap 1: Meet het lichaam vanaf de nek tot aan het einde van de rug.

 

Stap 2a: Is je hondje korter dan 25 centimeter? Dan raden wij maat S aan.

Stap 2b: Is je hondje langer dan 25 centimeter? Dan raden wij maat M aan.

 

Let op! Het zitje is geschikt voor honden die minder dan 8 kilogram wegen.

Is het zitje comfortabel?

Comfort was één van onze focuspunten tijdens het ontwerpen van het zitje. Met de extra gevulde kussens komt je hondje daardoor niks te kort aan comfort.

Kan ik het zitje wassen?

Jazeker! Ons zitje is volledig uit elkaar te halen waardoor elk kussen afzonderlijk te wassen is. 

 

Wassen doe je in koud water. Drogen met gebruik van een wasdroger is niet toegestaan.

Verzenden

Hoe lang duurt de verzending van mijn pakketje?

Als je bij ons op werkdagen vóór 16:00 besteld, dan versturen wij jouw pakket nog dezelfde dag op. Het afhandelen van de verzending door het koeriersbedrijf duurt dan nog meestal 1-2 werkdagen.

Wat zijn de verzendkosten?

Op dit moment helemaal niets! Zo heb je geen verborgen kosten bij het afrekenen. What you see is what you get ;)

Kun je mij meer vertellen over het verzendproces?

Op het moment van bestellen gaan wij aan de slag met het klaarmaken van jouw order. Onze producten zijn lokaal opgeslagen waardoor je zeker kunt zijn van je aankoop. Jouw aankoop wordt vanuit Zuid-Holland verstuurd.

 

Indien je op werkdagen vóór 16:00 hebt besteld, sturen wij je pakket nog dezelfde dag op.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je ontvangt van ons een track & trace code per mail zodra deze beschikbaar is.

 

Track & trace niet ontvangen? Stuur dan een bericht naar info@nativ.nl

Retourneren

Hoe start ik het retourproces?

Je kunt het retourproces starten door hier naar het retourformulier te gaan.

Hoe werkt het 30-dagen retourbeleid?

Je kunt je aankoop binnen 30 dagen na aankoopdatum retourneren. Zonder vragen. Om wat voor reden dan ook.

 

Let op: Het product dient ongebruikt én in originele staat geretourneerd te worden. Indien dit niet het geval is behouden wij ons het recht om de retour te weigeren.

Hoe werkt de 1-jarige garantie?

Omdat zekerheid belangrijk is, bieden wij één jaar garantie op onze producten en de bijgeleverde toebehoren.

 

Stuur ons een bericht via het contactformulier en beschrijf zo goed mogelijk wat er fout is gegaan en wij zullen je zo goed mogelijk helpen.

Betalen

Betaalmethodes

Wij bieden de mogelijkheid om via de volgende methodes te betalen:

 

- iDeal

- PayPal

- CreditCard

 

Het is op dit moment niet mogelijk om met Klarna te betalen.

  • Luxe Auto Hondenzitje

  • Verzenden

  • Retourneren

  • Betalen

Is het zitje geschikt voor mijn hond?

Ons hondenzitje is verkrijgbaar in twee maten: een voor kleine honden en een voor iets grotere honden. Bekijk ons overzicht om het perfecte formaat voor jouw hond te vinden.

 

Hieronder hebben wij een simpel overzicht gemaakt om de juiste maat voor jouw hondje te kiezen.

 

Stap 1: Meet het lichaam vanaf de nek tot aan het einde van de rug.

 

Stap 2a: Is je hondje korter dan 25 centimeter? Dan raden wij maat S aan.

Stap 2b: Is je hondje langer dan 25 centimeter? Dan raden wij maat M aan.

 

Let op! Het zitje is geschikt voor honden die minder dan 8 kilogram wegen.

Is het zitje comfortabel?

Comfort was één van onze focuspunten tijdens het ontwerpen van het zitje. Met de extra gevulde kussens komt je hondje daardoor niks te kort aan comfort.

Kan ik het zitje wassen?

Jazeker! Ons zitje is volledig uit elkaar te halen waardoor elk kussen afzonderlijk te wassen is. 

 

Wassen doe je in koud water. Drogen met gebruik van een wasdroger is niet toegestaan.

Hoe lang duurt de verzending van mijn pakketje?

Als je bij ons op werkdagen vóór 16:00 besteld, dan versturen wij jouw pakket nog dezelfde dag op. Het afhandelen van de verzending door het koeriersbedrijf duurt dan nog meestal 1-2 werkdagen.

Wat zijn de verzendkosten?

Op dit moment helemaal niets! Zo heb je geen verborgen kosten bij het afrekenen. What you see is what you get ;)

Kun je mij meer vertellen over het verzendproces?

Op het moment van bestellen gaan wij aan de slag met het klaarmaken van jouw order. Onze producten zijn lokaal opgeslagen waardoor je zeker kunt zijn van je aankoop. Jouw aankoop wordt vanuit Zuid-Holland verstuurd.

 

Indien je op werkdagen vóór 16:00 hebt besteld, sturen wij je pakket nog dezelfde dag op.

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Je ontvangt van ons een track & trace code per mail zodra deze beschikbaar is.

 

Track & trace niet ontvangen? Stuur dan een bericht naar info@nativ.nl

Hoe start ik het retourproces?

Je kunt het retourproces starten door hier naar het retourformulier te gaan.

Hoe werkt het 30-dagen retourbeleid?

Je kunt je aankoop binnen 30 dagen na aankoopdatum retourneren. Zonder vragen. Om wat voor reden dan ook.

 

Let op: Het product dient ongebruikt én in originele staat geretourneerd te worden. Indien dit niet het geval is behouden wij ons het recht om de retour te weigeren.

Hoe werkt de 1-jarige garantie?

Omdat zekerheid belangrijk is, bieden wij één jaar garantie op onze producten en de bijgeleverde toebehoren.

 

Stuur ons een bericht via het contactformulier en beschrijf zo goed mogelijk wat er fout is gegaan en wij zullen je zo goed mogelijk helpen.

Betaalmethodes

Wij bieden de mogelijkheid om via de volgende methodes te betalen:

 

- iDeal

- PayPal

- CreditCard

 

Het is op dit moment niet mogelijk om met Klarna te betalen.

Wacht, ik heb nog steeds vragen!

We zijn hier om te helpen!
Je ontvangt een reactie binnen 48 uur!

Abonneer voor Exclusieve Toegang!

Meld je aan voor e-mails en ontvang prijsupdates en product nieuws.

Thanks for contacting us. We'll get back to you as soon as possible.

ontdek

SUPPORT

VERZENDING & RETOURNEREN

Nativ

Cabbeweide 30

3273 XJ

Westmaas, Zuid-Holland

© Nativ 2025

Nativ

Cabbeweide 30

3273 XJ

Westmaas, Zuid-Holland

© Nativ 2025